Palveluryhmä: Vanhusten palvelut
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen sosiaalipalkkioiden maksussa häiriöitä
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen sosiaalipalkkioiden maksussa on häiriöitä. Häiriöt pyritään korjaamaan mahdollisimman pian.
Säännöllisen kotihoidon kuukausilaskutus myöhästyy
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen aterialaskutuksen takia kotihoidon kuukausilaskutus viivästyy niiltä asiakkailta, joilla on kotihoidon lisäksi kotiin kuljetettavien aterioiden laskutusta. Viivästys ei koske asiakkaita, jotka saavat vain säännöllisen kotihoidon laskuja.
VAKEn etäkotihoidon kehittämistyö herättää kiinnostusta Japanissa asti
Japanilaiset sairaanhoitajaopiskelijat saivat viime viikolla kuulla kokemuksia Vantaan ja Keravan hyvinvointialueella tehdystä etäpalvelujen kehittämistyöstä ikäihmisten kotona asumisen tukemiseksi. Opintovierailu toteutettiin videon välityksellä.
Asumisen ja päivä- ja työtoiminnan aterialaskutus keskeytetty väliaikaisesti
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen asumisen ja päivä- ja työtoiminnan aterialaskutusta yhdenmukaistetaan ja laskutus on osassa palveluista keskeytetty väliaikaisesti.
Hyvinvointialueen yhteinen asiakaspalautejärjestelmä on otettu käyttöön
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen uusi yhteinen asiakaspalautejärjestelmä on otettu käyttöön. Voit antaa palautetta sähköisellä lomakkeella.
Vantaalaisten omaishoitajien palkkioiden maksuaikataulu muuttuu
Maksuaikataulu poikkeaa Vantaan kaupungin aiemmasta aikataulusta, jossa palkkiot maksettiin hoitokuukautta seuraavan kuukauden lopussa.
Apua ja tukea mielenterveys- ja päihdekysymyksiin järjestöinfoista
Mielenterveys- ja päihdealan järjestöinfot jatkuvat myös vuonna 2023
Hyvinvointialueen puhelinpalvelussa ollut tekninen häiriö on ohi - palvelunumerot toimivat taas normaalisti
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen puhelinpalvelussa maanantaina 23.1.2023 havaittu tekninen häiriö on nyt ohi. Häiriön takia osaan hyvinvointialueen palvelunumeroista ei väliaikaisesti saanut yhteyttä.
Seniorineuvonnan puhelinpalvelu on ruuhkautunut - pahoittelemme pitkittyneitä odotusaikoja!
Seniorineuvonnan vuosi on alkanut vauhdikkaasti. Puhelinpalvelumme on ruuhkautunut, pahoittelemme pitkittyneitä odotusaikoja! Kiitos kärsivällisyydestänne.
Hyvinvointialueen ateriapalvelut ovat käynnistyneet hyvin, mutta puutteitakin on havaittu
Hyvinvointialueen ateriapalveluista järjestettiin kilpailutus kesällä 2022, jolloin palveluntuottajaksi valittiin Attendo Majakka Oy. Suurilta osin ateriatoimitukset ovat toteutuneet sopimuksen mukaisesti ja toiminta on kokonaisuudessaan lähtenyt hyvin käyntiin ensimmäisen viikon aikana. Esiin