Salli evästeet, jotta voit käyttää automaattisia käännöksiä
Voit saada henkilökohtaista apua, jos se on päivittäisten toimintojesi ja kotona pärjäämisesi kannalta välttämätöntä. Avuntarpeesi on runsasta, jatkuvaluonteista eri vuorokauden aikana ilmenevää tai toistuvasti ilmenevää avun tarvetta. Henkilökohtaisen avun tarvitsijalla tulee olla voimavaroja määritellä avun sisältö ja toteuttamistapa.
Henkilökohtaista apua järjestetään yksilöllisen tarpeen mukaan arkisin ja viikonloppuisin. Tarvittaessa asiakkaalle voidaan tehdä lisäksi erilliset päätökset turvapalveluista ja kotihoidon palveluista.
Avun tarpeen perustuessa pääosin hoivaan, hoitoon, valvontaan ja kuntoutuksellisiin tarpeisiin ei henkilökohtaista apua myönnetä.
Palvelun hakeminen: Voit olla yhteydessä vammaisneuvontaan joko puhelimitse, sähköpostilla, Maisan kautta tai lähettämällä hakemuksen postitse.
Täytä lomake ja liitä mukaan tarvittavat tiedot.
Jos tarvitset apua lomakkeen täyttämisessä tai sinulla on kysyttävää, ole yhteydessä vammaisneuvontaan puhelimitse +358 9 4191 7020, Maisan kautta tai sähköpostitse vammaisneuvonta@vakehyva.fi.
Ota yhteyttä Vammaisneuvontaan tietoturvallisesti Maisan kautta. Maisan kautta voit tehdä hakemuksen ja toimittaa liitteet.
tai
Toimita hakemus:
Vantaan ja Keravan hyvinvointialueVammaisneuvontaPL 637, 01088 Vantaan ja Keravan hyvinvointialue
Päätös henkilökohtaisesta avusta tehdään palvelutarpeen arvioinnin perusteella. Arvioinnissa selvitetään avuntarpeesi ja toimintakykysi.
Päätös voidaan tehdä määräaikaisesti tai toistaiseksi voimassa olevana. Päätös on määräaikainen, jos toimintakykysi tai olosuhteesi voivat muuttua lähivuosina. Muista ilmoittaa toimintakyvyssäsi ja olosuhteissasi tapahtuvista muutoksista.
Vammaispalvelut on tarkoitettu henkilöille, joille ei vamman tai pitkäaikaisen sairauden vuoksi löydy tarpeita vastaavia palveluja peruspalveluista.
Suomi
Puhelinpalvelu: – ma-pe 8.00-15.00 – la-su suljettu
Toimipisteellä ei ole asiakasvastaanottoa.
Sorry! No result found.