Salli evästeet, jotta voit käyttää automaattisia käännöksiä
Palvelu on tarkoitettu hyvinvointialueen terveyspalveluiden asiakkaille. Hoitotarvikkeita jaetaan terveydenhuoltolain mukaisesti asiakkaille, joilla on pitkäaikaissairaus. Hoitotarvikkeiden saannista päättää terveydenhuollon ammattihenkilö eli tarvitset hoitotarvikkeiden tilaamista varten lähetteen. Hoitotarvikkeiden jakelu perustuu yksilölliseen tarpeeseen, jonka määrittelee hoitava lääkäri tai hoitaja asiakkaan kanssa.
Ole yhteydessä Maisa-asiakasportaalin kautta tai soita puhelinpalvelun numeroon 0941911210. Puhelinpalvelu on avoinna ma-pe kello 10.00–12.00. La-su suljettu.
Maksutta inkontinenssituotteita annetaan yli 4-vuotiaille lapsille, joilla on diagnosoitu elimellisen, pitkäaikaisen sairauden tai vamman aiheuttama keskivaikea tai vaikea inkontinenssi.
Vaippojen enimmäismäärä on 5–6 vaippaa/vrk sekä tarvittaessa erillinen yövaippa. Lapsen hoidosta vastaava hoitaja tekee arvion lapsen inkontinenssituotteen tarpeesta ja tekee hoitotarvikelähetteen, josta ilmenee diagnoosi, johon tarve perustuu. Pelkkä lapsen yökastelu ei oikeuta hoitotarvikejakelusta saataviin vaippoihin.
Hoitotarvikkeita ovat esimerkiksi diabeteksen hoitoon ja seurantaan tarvittavat välineet sekä avanne-, haavanhoito- ja katetrointitarvikkeet sekä inkontinenssisuojat. Vaippoja jaetaan henkilöille, joiden virtsan- tai ulosteenpidätyskyky on keskivaikeasti tai vakavasti heikentynyt. Hoitotarvikkeet edistävät pitkäaikaissairaiden asiakkaiden elämänlaatua kotona tai hoivakodeissa lisäten omahoidon edellytyksiä sekä työ- ja toimintakykyä. Huomioithan, että hoitotarvikejakelusta ei saa apuvälineitä.
Hoitotarvikkeiden saannista päättää terveydenhuollon ammattihenkilö laatimalla lähetteen tai yksilöllisen hoitosuunnitelman, joihin perustuen voit tilata hoitotarvikkeita.
Karsikkokuja 1501360VantaaSuomi
Puhelinpalvelu: – ma-pe 10.00-12.00 – la-su suljettu
Koivukylän toimipisteellä asiointi 4. kerroksessa, asiakaspalvelu avoinna ma-to klo 9-10. Palvelu vuoronumerolla.
Hoitotarvikejakelu palvelee Koivukylän terveysasemalla. Tilaa tarvikkeet hyvissä ajoin etukäteen. Miten toimia puhelimessa: - Kun soitat, valitse kieli: suomi tai ruotsi - Voit välttää jonottamisen ja jättää takaisinsoittopyynnön, kun kuulet takaisinsoittoa koskevan nauhoitetun viestin. - Voit jättää takaisinsoittopyynnön ajanvarausnumeroon ma-pe klo 10-12. - Takaisinsoittoon vastaamme mahdollisimman pian saman arkipäivän aikana. Jonottaminen: - Jos haluat, voit jäädä puhelinjonoon. - Jos et jätä takaisinsoittopyyntöä, ja katkaiset puhelun kesken jonotuksen, menetät jonopaikkasi. Uuden puhelun soittaja joutuu siis aina puhelinjonon viimeiseksi. Nouda tilauksesi: Voit noutaa tilauksesi: - Koivukylän terveysasemalta, Karsikkokuja 15,01360 Vantaa. Infopiste (1 krs.) ma, ke, pe klo 7.30-16 ja ti ja to klo 7.30-18. Huom. juhlapyhien aattoina nouto klo 16 asti. - Myyrmäen terveysasemalta, Jönsäksentie 4, 01600 Vantaa. Infopiste (1 krs), ma-pe klo 8-17.00. Keravan terveysasemalta voi noutaa jatkossakin pakettiautomaatista tilatut paketit klo 7.00-18.30, Metsolantie 2, 04200 Kerava, B- aula. - Asiakas saa paketin myös postitse lähimpään postin automaattiin tai noutopisteeseen. Tilauksen voi saada toimitettuna Postin pakettiautomaattiin (Smartpost) tai noutopisteeseen. - Esitä Kela-kortti - Tarkasta, että olet saanut oikeat hoitotarvikkeet. - Jos asioit toisen puolesta, tarvitset asiointiin kirjallisen suostumuksen henkilöltä, jonka puolesta asioit.
Sorry! No result found.