Salli evästeet, jotta voit käyttää automaattisia käännöksiä
Hyvinvointialueen sähköiset kanavat. Huomioithan, että kaikissa palveluissa sähköinen asiointi ei ole mahdollista. Hyvinvointialueen palveluiden puhelinnumerot löydät palveluiden sivuilta.
Ota kiireettömässä asiassa yhteyttä terveysasemalle, suun terveyteen tai ehkäisyneuvolaan sähköisesti Klikkaa oire -sähköisen oirekyselyn kautta. Lisäksi Klikkaa oire -palvelun kautta voit hoitaa reseptien uusimisen. Otamme sinuun yhteyttä valitsemallasi tavalla, joko puhelimitse tai tekstiviestillä 1 arkipäivän sisällä. Huomioithan, että sähköisen asioinnin kautta ei kirjoiteta sairauslomatodistuksia.
Maisan avulla voit seurata ja vastaanottaa terveyteesi tai asiakkuuteesi liittyviä tietoja turvallisesti internet-selaimen kautta tai mobiilisti älylaitteella. Jos tarvitset kiireetöntä hoitoa tee sähköinen oirekysely (Klikkaa oire) tai ota yhteys puhelimitse virka-aikana. Maisa-viestit vain muuta asiointia varten.
Terapianavigaattori on sähköinen oirekysely, joka antaa käyttäjälleen tietoa mielenterveys- ja päihdepalvelujen tarpeesta sekä antaa ohjeita palveluihin hakeutumiseen.
Epäiletkö seksitautia? Sinulla on mahdollisuus ottaa näyte luotettavaa klamydia- ja tippuritestiä varten myös kotona. Käyttääksesi palvelua tarvitset joko pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Palvelu on tarkoitettu 16 vuotta täyttäneille vantaalaisille ja keravalaisille.
Jos sinulla on kysyttävää asiakasmaksuista tai saamastasi laskusta, voit olla yhteydessä sähköisen asiointikanavan kautta
Aikuisten sosiaalineuvonnan chatissa saat neuvontaa ja ohjausta sosiaalipalveluista, etuuksien tai tukien hakemisesta ja niihin liittyvistä kysymyksistä.
Voit olla yhteydessä lapsiperheiden neuvonnan ja ohjauksen palveluun matalalla kynnyksellä ja kysyä lapsiperheiden elämään, lasten kasvatukseen tai vanhemmuuteen liittyvistä asioista. Chat-palvelu on avoinna maanantaisin kello 13–15 ja torstaisin kello 9– 12.
Voit pyytää sähköisen asioinnin kautta esimerkiksi potilastietosi, lokitiedot eri järjestelmistä tai asianosaisen tietopyynnön sinua koskevasta asiakirjasta.
Käytössämme on sähköinen, reaaliaikainen asiakaspalautejärjestelmä, jonka kautta voitte antaa palautetta saamastanne hoidosta tai palvelusta.
Katso kaikki Vantaan ja Keravan alueella sähköisen asioinnin tukea tarjoavat.