Asioi sähköisesti
Hyvinvointialueen sähköiset kanavat. Huomioithan, että kaikissa palveluissa sähköinen asiointi ei ole mahdollista. Hyvinvointialueen palveluiden puhelinnumerot löydät palveluiden sivuilta.
Klikkaa oire -sähköinen oirekysely
Sähköisen oirekyselyn kautta voit olla yhteydessä terveysasemille, hammashoitoon ja ehkäisyneuvolaan uusissa oireissa. Lisäksi Klikkaa oire-palvelun kautta voit hoitaa reseptien uusimisen.
Maisa
Maisassa voit ottaa yhteyttä sosiaali- ja terveyspalveluihin sekä tarkastella mm. Apotti-järjestelmään päivitettyjä tietojasi, laboratoriotuloksia, lähettää viestin terveysasemalle, varata aikoja hoitajille sekä perua tarvittaessa sinulle varatun ajan.
Terapianavigaattori
Terapianavigaattori on sähköinen oirekysely, joka antaa käyttäjälleen tietoa mielenterveys- ja päihdepalvelujen tarpeesta sekä antaa ohjeita palveluihin hakeutumiseen.
Asiakasmaksut
Jos sinulla on kysyttävää asiakasmaksuista tai saamastasi laskusta, voit olla yhteydessä sähköisen asiointikanavan kautta
Sähköinen asiointi
Nupin Nuorten chat
Chat tarjoaa 13-21-vuotiaille nuorille ja perheille neuvoja, tukea ja hoitoa sosiaalisiin suhteisiin, mielenterveyteen, päihteidenkäyttöön ja elämänhallintaan liittyvissä kysymyksissä.
Kuulovammaisten asiointi chat
Kuulovammaisten chat palvelee kuulovammaisia terveysasemilla asiointiin liittyen maanantaista perjantaihin klo 8-14.
Anna palautetta
Käytössämme on sähköinen, reaaliaikainen asiakaspalautejärjestelmä, jonka kautta voitte antaa palautetta saamastanne hoidosta tai palvelusta.