Asioi sähköisesti
Hyvinvointialueen sähköiset kanavat. Huomioithan, että kaikissa palveluissa sähköinen asiointi ei ole mahdollista. Hyvinvointialueen palveluiden puhelinnumerot löydät palveluiden sivuilta.
Klikkaa oire -sähköinen oirekysely
Ota kiireettömässä asiassa yhteyttä terveysasemalle, suun terveyteen tai ehkäisyneuvolaan sähköisesti Klikkaa oire -sähköisen oirekyselyn kautta. Lisäksi Klikkaa oire -palvelun kautta voit hoitaa reseptien uusimisen. Otamme sinuun yhteyttä valitsemallasi tavalla, joko puhelimitse tai tekstiviestillä 1 arkipäivän sisällä. Huomioithan, että sähköisen asioinnin kautta ei kirjoiteta sairauslomatodistuksia.
Maisa
Maisan avulla voit seurata ja vastaanottaa terveyteesi tai asiakkuuteesi liittyviä tietoja turvallisesti internet-selaimen kautta tai mobiilisti älylaitteella. Jos tarvitset kiireetöntä hoitoa tee sähköinen oirekysely (Klikkaa oire) tai ota yhteys puhelimitse virka-aikana. Maisa-viestit vain muuta asiointia varten.
Terapianavigaattori
Terapianavigaattori on sähköinen oirekysely, joka antaa käyttäjälleen tietoa mielenterveys- ja päihdepalvelujen tarpeesta sekä antaa ohjeita palveluihin hakeutumiseen.
Testaakotona.fi
Epäiletkö seksitautia? Sinulla on mahdollisuus ottaa näyte luotettavaa klamydia- ja tippuritestiä varten myös kotona. Käyttääksesi palvelua tarvitset joko pankkitunnukset tai mobiilivarmenteen. Palvelu on tarkoitettu 16 vuotta täyttäneille vantaalaisille ja keravalaisille.
Asiakasmaksut
Jos sinulla on kysyttävää asiakasmaksuista tai saamastasi laskusta, voit olla yhteydessä sähköisen asiointikanavan kautta
Sähköinen asiointiNupin Nuorten chat
Chat tarjoaa 13-21-vuotiaille nuorille ja perheille neuvoja, tukea ja hoitoa sosiaalisiin suhteisiin, mielenterveyteen, päihteidenkäyttöön ja elämänhallintaan liittyvissä kysymyksissä.
Kuulovammaisten asiointi chat
Kuulovammaisten chat palvelee kuulovammaisia terveysasemilla asiointiin liittyen maanantaista perjantaihin klo 8-14.
Tietopyynnöt
Voit pyytää sähköisen asioinnin kautta esimerkiksi potilastietosi, lokitiedot eri järjestelmistä tai asianosaisen tietopyynnön sinua koskevasta asiakirjasta.
Anna palautetta
Käytössämme on sähköinen, reaaliaikainen asiakaspalautejärjestelmä, jonka kautta voitte antaa palautetta saamastanne hoidosta tai palvelusta.