Vantaa-info ja Keravan asiointipiste antavat hyvinvointialueeseen liittyvää ohjausta ja neuvontaa

Ajankohtaista

Vantaan ja Keravan hyvinvointialue on hankkinut yleisen ohjauksen ja neuvonnan palvelut Vantaan ja Keravan kaupungeilta. Lisäksi hyvinvointialueen oma puhelinvaihde ohjaa tarvittavan palvelun pariin.

Asiakaspalvelua hyvinvointialueella.

Vantaan ja Keravan hyvinvointialueeseen liittyvää yleistä ohjausta ja neuvontaa antaa Vantaalla Vantaa-info ja Keravalla Keravan asiointipiste. Kaupunkien asiointipisteet neuvovat ja opastavat löytämään oikean hyvinvointialueen palvelun. Lisäksi Vantaa-infossa ja Keravan asiointipisteellä annetaan ja otetaan vastaan hyvinvointialueen hakukaavakkeita ja neuvotaan sähköisten palveluiden käytössä.

Hyvinvointialueeseen liittyvää ohjausta ja neuvontaa saat asiointipisteiden lisäksi puhelimitse, sähköpostilla ja chat-palveluissa. Vantaa-infon asiointipisteet sijaitsevat Korsossa, Myyrmäessä ja Tikkurilassa. Keravan asiointipiste sijaitsee Sampolan palvelukeskuksessa.

Hyvinvointialueen yleinen ohjaus ja neuvonta on tarkoitettu kaikille, jotka tarvitsevat palvelua ja ohjausta hyvinvointialueen palveluihin pääsyssä.

Vantaa-infon chat-palvelun, puhelinnumerot ja toimipisteiden osoitteet ja aukioloajat löydät Vantaan verkkosivuilta. Keravan asiointipisteen chat-palvelun, puhelinnumerot ja toimipisteiden osoitteet ja aukioloajat löydät Keravan verkkosivuilta.

Vantaan ja Keravan hyvinvointialueen puhelinvaihde palvelee ma-pe klo 8–17 numerossa 09 4191 91. Puhelinvaihde toimii yleisenä vaihteena ja sen kautta ohjataan oikean palvelun pariin.